UNDERSTAND

W

Kategori: World

1. Hur gammal är du om fem år? - 19/20

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - Mormor 

3. Hur lång är du? - 168

4. Vilken är den senaste filmen du sett? - Taken 
5. Vem ringde du senast? - Gustav 

6. Vem ringde dig senast? - Mamma 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? - Jupp <3 <3 <3
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - både och men helst ringa. 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Skilda
10. När såg du senast din mamma? - Hon står framför mig
11. Vilken ögonfärg har du? - Blå
12. När vaknade du i dag? - Blev väckt halv 7 
13. Vilken är din favoritjulsång? - Brukar inte lyssna på julmusik..

14. Vilken är din favoritplats? - I gustavs armar! 

15. Vilken plats föredrar du minst? - Sjukhus sängen. 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - I en stog lägenhet tillsammans med sambo och planer på barn hehe.. 
17. Vad skrämde dig om natten som barn? - Mörkret kanske.. 
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? - När jag åkte wheelchair över hela sjukan igår.. 

19. Hur stor är din säng? - 120
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Med underkläder 
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 2
23. Hur många landskap har du bott i? - Ett
24. Vilka städer har du bott i? - Västerås
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Strumpor och skor. 

26. Är du social? - Jadå 

27. Vilken är din favoritglass? - Daim på burk. 
28. Vilken är din favoritefterrätt? - Kladdkaka.. 
29. Tycker du om kinamat? - Bästa
30. Tycker du om kaffe? - Uää
31. Vad dricker du till frukost? - Apelsinjuice
32. Sover du på någon särskild sida? - Nej
33. Kan du spela poker? - Nej
34. Tycker du om att mysa/kela? - Om jag myser med gustav :))
35. Är du en människa som lätt blir beroende? - Utav? 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Ja
37. Vill du ha barn? - Absolut
38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska .. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej 
40. Föredrar du havet eller en bassäng? - Bassäng 
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder men alla pengar lägger jag ner på mat.. 
42. Äger du dyrbara smycken? - Ja eller är inte så för smycken. 
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? - Familjen annorlunda, 112 aina haha.. 
44. Kan du rulla med tungan? - Jaa
45. Vem är den roligaste människan du känner? - Ellen 
46. Är du kär? - Ja
47. Vad har du för ringsignal? - One day 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Japp 
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - En tallrik med nudles 
50. Flirtar du mycket? - Nej bara med gurra 
51. Kan du byta olja på bilen? - Ohja 
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? - Ja på symaskinen.. 

53. Vilken var den senaste boken du läste? - Elsas mode kanske.. 

54. Läser du dagstidningen? - Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Nej
56. Dansar du i bilen? - Ja och sjunger
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? - Rix fm 
58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? - Mitt namn 
59. En minnesvärd händelse i ditt liv? - Alla resor jag gjort tillsammans med familj. Speciellt sälen och säfsen.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? - David 
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? - Ca 2 veckor haha 
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? - Mamma 
63. Vad lyssnar du på just nu? - Min broder..
64. Har du varit med i tidningen? - Ja
65. Vad är det konstigaste du ätit? - No comments
66. Vem såg dig naken senast? - Jag själv. 
67. Vem ser du upp till? - Mamma, Emmelie 
68. Hur imponerar man på dig? - Vet inte.. 
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Smsar hellre då med någon vän eller gustav. Beror på orsaken till att jag är ledsen.. 

70. Har du någon piercing? - Ja

71. Din största vinst? - Danstävling kanske haha
72. Civilstånd? - Förhållande 
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? - Twitter
74. Är du fåfäng? - Nej

75. Ångrar du någonting du gjort? - Japp 

76. Hur känner du dig just nu? - Dålig. 
77. Vilket är ditt drömjobb? - Hollywodfru, 

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? -Ja hoppa fallskärm men är lite skraj.. 

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? - Hundar, kaniner, marsvin, hamster, katt 
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? - Jag lite rädd för att börja gymnasiumet och så. Jag träffar min pappa max 1 gång i veckan och mina brosor mindre än så. Min hund Zimba flyttar förmodligen på fredag... 
81. Svär du ofta? - Ja
82. Sverige när det är som bäst? - På partaj 
83. Kan du åka slalom? - Haha ja 
84. Vad har du ätit i dag? - Frukost, donken och nudlar. 
85. Vad har du för utbildning? - Grundskola utbildning  
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? - Ögon 
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? - De flesta 
88. Vilken är din bästa egenskap? - Jag är bra på att lyssna på mina vänner när de mår dåligt. 

89. Vilken är din sämsta egenskap? - Gör allting i "sista sekund" och skjuter ofta upp saker.. Hålla saker för mig själv och lätt blir tjurig. 
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? - Ingen aning.. 

91. Saknar du något? - En snygg kropp, långt hår. 

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? - Ja? 
93. Vad gör dig ledsen? - Folk som gör allt för att såra och känslokalla personer
94. Vad gör dig glad? - Vänner, Gustav och familj 
95. Har du varit gift eller förlovad? - Är 15 år. 
96. Vad ska du göra i helgen? - Massor. Om jag är frisk så att säga.. 
97. Vad är det pinsammaste du gjort? - Rymt från stockholm när jag var hos en killkompis när han låg och sov.. 
98. Vad har du för laster? - ? 
99. Vad är det första du tänker på när du vaknar? - Min mobil 

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? - Gå en liten promenad med mina vovvar sen vila.. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: