UNDERSTAND

..

Kategori: World

 
Förlåt för att jag inte bloggat men har mycket i skolan och annat och tänka på. Har mått lite sådär den senaste månaden, men har haft familj, vänner samt pojkvän som ställt upp för mig. Så mår mycket bättre nu. Denna vecka har gått i super fart. Hade studiedag i onsdags(igår) så var hemma under dagen sedan träffade jag emmelie en stund och sedan var jag med gurra. Har haft nationella denna vecka också som gick sådär men tror nog jag klarade det. Idag har jag vart med min saknade vän ellen. Vi kollade på criminal minds och sov typ. Längtar till helgen nu. Åker på lördag tillsammans med gosiga vänner till säfsen och åker skidor och sedan på kvällen ska jag ha lite myskväll med min älskling. Ska annars bara ta de lugnt i helgen. PUss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: