UNDERSTAND

otherside

Kategori: World

Jag är verkligen urdålig på att uppdatera eller jag har ingenting att skriva om egentligen. Har nu inte bloggat på några veckor och jag har gjort massor. Jag har partajat med mina vänner, varit på idol audition i Stockholm, haft nationella och jobbat. Jag mår verkligen super bra bortsett från magvärken som kommer går hela tiden. Jag är världens lyckligaste tjej. Jag har världens bästavänner runt om mig och den finaste pojke som finns. Livet ba rullar.
 
Har under denna vecka som gått riktigt fort har jag varit i skolan, umgåtts med Gustav och varit hemma och legat sjuk. Idag har jag inte gjort något alls förutom att kolla på en massa film, ätit chips och beställt klänning och skor till Önstagalan. Ska alldeles strax sova så jag orkar med skolan imorgon! 
 
Sommarlovet börjar närma sig och finns nog ingenting jag längtar till mer just nu. Slutar 9an och ska äntligen få börja gymnasiet. Denna sommar ska bli den bästa och resan till grekland kommer bli bäst! PUsss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: