UNDERSTAND

body rock

Kategori: World

1:a bilden från i helgen och 2:a på nya skorna till galan. 
 
Måndag redan och denna helg gick super duper fort. Fredagen var verkligen inte min dag och jag mådde verkligen riktigt dåligt och var inte på humör, som tur somnade jag i Gustavs famn. I lördags hade jag middag med mina tjejer och vi åt grillat med potatisgratäng, mums! Vi åkte senare till Sandra men åkte nästa direkt tillbaka till gryta och gjorde ingenting alls, planer gick snett så jag och min bebis gick hem och kolla film och sov. Igår gjorde jag absolut ingenting förutom att bara vara lite med min familj och så. Idag har det varit en rätt jobbig dag. Hade nationella imorse som inte alls gick bra vilket gjorde mig på dåligt humör hela dagen. När jag kom hem åkte jag och mamma och hämta ut ett paket från nelly. Ska alldeles strax lägga mig och lyssna på lite jb. Imorgon hoppas jag blir en kanondag då jag ska umgås med vänner och "fira" varlborg. Puss
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: