UNDERSTAND

Big city life

Kategori: World

2 första - allahjärtans / de andra 2 från fredags
 
Hejhej. I torsdags firade jag alla hjärtans dag med min fina kille. Vi åt mat tillsammans med Adam och Carro och sedan gick vi runt på stan ett tag. Jag och Gustav åkte sedan hem till honom där vi bara tog de lugnt och mös. Sov kvar där under natten. Igår var jag i Björnöbacken hela dagen med skolan. Satt mest inne på handikappstoan med fanny,tessan,carro och sofia - att åka pulka är inte riktigt vår grej. 
Under fredagskvällen var jag med mina vänner på gården. 
Idag är det äntligen lördag och jag ska alldeles strax åka med mamma och köpa hårfärg och sedan kolla på min brors match. Ska färga lite ljusare för känns som om de behövs hehe.. Ska äta ute med familjen senare ikväll och sedan på en fest hos min kompis. Hoppas att ni får en bra lördag. Kram 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: